Hozzászólások
Dátum: 2017.08.23 16:05

A tenger part

Nem tetszik:
Az ellátás 0 minden nap ugyan az a kaja semmi választék, a minőségéről ne is beszéljünk.

Egyéb:
A szervezés sem volt megfelelő,az idegen vezetőt is csak addig láttuk amíg a fakultativ programokra beszedte a pénzt. a haza utazás kész katasztrófa volt háromszor változtattak a menet időn, de erről nem tájékoztattak, akkor tudtuk meg amikor már a szállodában vártuk a transzfert.

- Fiatal pár
Dátum: 2014.07.08 02:20

Tetszik:
A hotel kertje nagyon szép, sok képet csináltam nappal és alkonyatkor is. Ha a szállodát felújítanák és nem lenyúlós személyzet lenne, akkor nagyon jó kis szálloda lehetne.

Nem tetszik:
A képeken a szállodának az újabb része látható, élőben az sem olyan szép, látszik hogy a vakolat jön le. A régebbi rész még rosszabb, csináltam pár fotót a belső részről, szívesen elküldöm. (Elérhetnek azon az emailcímen, ahová a visszajelzést kérő levelet küldték.)

A zuhanyból a víz elég gyengén jött. A lenyúlós személyzettel volt a legnagyobb bajom. Hajnalban érkeztünk, meg kellett várnom hogy a bőröndöket felhozzák pedig aludtam volna, a londiner pedig úgy állt ott hogy látszott rajta hogy a jattot várja. Ha tudtam volna ezt, akkor nem engedem hogy más vigye a bőröndjeimet, ezt tanácsolom mindenkinek. Kíváncsi lennék hogy kinek mennyit ér meg hogy később mehet aludni. Amikor jöttem arra számítottam kb mint Tunéziában. Csalódtam. Amikor megérkeztünk (éjjel) csak pénzért lehetett vizet venni. Délután 5 után is csak pénzért lehetett vizet venni, és a szálloda területén sem volt minden benne az all inclusiveban. Egyik helyen leültünk este és mondták hogy fizetnünk kell ha maradni akarunk. És a medence is elég hideg volt, látszik hogy azzal is spóroltak. Tunéziában ilyet nem tapasztaltam, ott sokkal jobb volt. Ebbe a szállodába nem jövök többet, és egy darabig Egyiptomba sem, erről még információ az egyéb részben.

Egyéb:
Egyrészt a szezon előtt felemelték a vízumdíjat 15-ről 25 dollárra, de a reptéren 25 eurót akartak az utazási irodának fenntartott sorban.

Tanácsok:

1. Ne álljunk be az irodának fenntartott sorba, a rendes vízumigénylő ablakhoz menjünk.

2. Ne engedjük hogy a londinerek elszedjék a bőröndöket (ha odatették a többihez akkor vigyük el, mondva hogy nem akarunk várni), vigyük fel mi magunk, mert várhatunk rá és még (elég pofátlanul) elvárják hogy fizessünk.

3. Váltsunk egyiptomi fontot vagy (dombornyomott, másik nem biztos hogy jó) bankkártyával vegyünk ki ATM-ből. Egy font kb 30-35 forint. Erre azért van szükség, mert ezek kisebb egységek, és könnyebb pontos összeget adni. Ez azért fontos hogy ne hagyjuk hogy a taxis szórakozzon velünk. Taxi esetén külön oda és külön vissza is egyezzünk meg a viteldíjban. És semmi esetre se hagyjuk, hgy a taxis vigyen el abba a bazárba, amit jónak tart. Mert itt 50%-kal drágább minden, és ragadnak mint a piaci légy. Érdemes megnézni előtte egy fix áras boltban, h kb mi mennyi.

Röviden: ilyen lenyúlós és tapadós népséget még nem láttam, beleértve a vízumot, a szállodát, taxisokat. Szívesebben adok borravalót ha nem várják el, és szívesebben járok olyan üzletbe ahol nem ragadnak rám. Mert ott sem mindenki ilyen, vannak szolíd árusok is. Ha valaki meg tapad, egyszerűen hagyjuk ott.

Törökország vagy Tunézia jobban megbecsüli a vendéget.

- Fiatal pár
Dátum: 2014.07.08 02:16

Tanácsok:

Törökország vagy Tunézia jobban megbecsüli a vendéget.